24. aug. 2023

Små turar




Sørmarka ligg litt lengre unna oss enn Mosvatnet, men det er ikkje meir enn ein liten sykkeltur unna. Som turåområde er Sørmarka det største samanhengande friområdet i fastlandsdelen av Stavanger, og det er fleire stiar å gå, fleire løyper å utforske. To gongar dei siste vekene har eg sykla bort rett etter frukost. Gå opp ein bratt bakke for å få ei kjempefin utsikt over byen. Nyte skogens ro.




Blåklokker med små regndropar på, sollyset gjennom trea, andre små skogblomar. Det treng ikkje å vere ein lang tur, det viktigaste er å bevege meg litt. For sjølv om eg smiler på biletet, skal eg innrømme at det går opp og ned om dagane. Prøver å fylle dei med fine ting, og det å komme meg ut innimellom og gå ein liten tur, er ein av dei. Små turar i eit flott og grønt friområde.

Legg igjen ein fin tanke