28. aug. 2023

Lugnet keramik




Keramikk som går i eitt med stoveveggen vår. I Mariehamn var me innom handverkshuset Salt som er eit atelier og butikk der fleire aktørar har laga brukskunst i materiale som tre, keramikk, tøy, garn, sølv med meir. Såg så mykje fint der at det var vanskeleg å velje, og me kjøpte ikkje noko der den dagen. Men vasene og skålene frå Lugnet keramik fanga blikket mitt litt ekstra, så me (les: eg) måtte innom deira eige utsal ein annan stad på øya før me drog heim til Noreg. Og der, rett utanfor deira lille butikk og verkstad, stod det eit bord med såkalla andresortering. I mine auge var dei like fine sjølv om fleire av dei var testvariantar av nye seriar, og me gjorde eit kupp med vasen, den lille, grøne blomeskåla og den stilige skåla med lokk. Tihi, ein skjønner sikkert at eg er glad i den petrolblåfargen i tillegg til mosegrøn ;) Den grøne skåla tenkjer eg me kan bruke til å ha teposar på, vasen er allereie i bruk til nokre tørka blomar og den blå skåla står til pynt i bokhylla. Viss du plutseleg skulle finne på å ta ein ferie på Åland, berre må du stikke innom Lugnet keramik.

Legg igjen ein fin tanke