30. aug. 2020

Snart er sommaren over

Fem tidlege morgonar. Altfor lenge sidan sist, så eg kjenner det har vore tungt. Men det hjelper no litt når eg fyrst har komme meg ut av døra og kjenner frisk luft medan eg syklar ned til byen. Dagane har gått i kvarandre, og det er ikkje så lett å skilje den eine frå den andre ;) Men så lenge eg kan lese litt kvar dag, er eg stort sett nøgd. For det har eg i løpet av desse dagane, både ute på balkongen, i sofaen med musikk på øyret og i senga. Innimellom kan det kanskje kjennest som om eg berre skriv om bøker, de får stoppe meg viss det blir for mykje, tihi! Vakre morgonar, ein sundagstur rundt eit vatn og effektive dagar på jobb. Snart måndag, meir om mi veke rett under:

✦ Elena Ferrante, altså – nok ei bra bok, og eg bør vel snart lese Napoli-kvartetten
✦ fargespel på himmelen tidleg fredag morgon
✦ sjå miniserien Unorthodox, fire kjempegode episodar eg anbefaler deg å sjå no
✦ del 2 av ein bilferie i Lofoten, me har det flott her i Noreg
✦ sitje ute på balkongen med ei bok i fanget og skuggespel frå tomatplantane
✦ Peter Hollens og Tim Foust med ein fin coverversjon av "Fire and Rain"
✦ bake kake i dag til eit møte på jobb i morgon
✦ høyre på klassisk musikk medan eg slappar av med ei av dei gode bøkene eg les no
✦ tinge nye billettar til musikalen Chess
✦ "10 år i Grundtjärn" – blir glad og rørt når eg les og ser bileta inne hos Jonna
✦ lage god, heimelaga laurdagspizza og sjå film saman med mannen min og broremann
✦ sundagstur i lag med dei to eg nettopp nemnde rundt Stokkavatnet der me såg fleire svaner
✦ blåtime ute før jobb
✦ søtaste kattungen i lag med ein like søt kylling
✦ og så ein til videosnutt med kattungen og kyllingen, for dei er berre så himla nusselege
✦ stas å ete heimedyrka agurkar og tomatar
✦ søt og finfin YA-bok om mista bagasje, vegen tilbake og uventa venskap
✦ rart at me no skriv haust, men sommaren har vore fin, det skal eg hugse på mørke haustkveldar

Legg igjen ein fin tanke