21. aug. 2020

Bruremarsj

Lenge sidan eg har spelt noko særskilt på instrumentet – koronasituasjonen stoppa all orkesterøving i fleire månadar, og så kom sommarferien. Men no er me i gong, i alle fall littegrann, og i morgon brakar det laus. Både han og eg skal nemleg spele i vigsla til veneparet vårt, det same bryllaupet der eg også skal vere forlovar. Å, eg gleder meg og trur det blir ein kjempefin dag! Ein av låtane me skal spele er "Bruremarsj" av Jan Magne Førde. Hi, hi, eg aner ikkje kor mange gongar eg har spelt den i korps opp gjennom åra, men no er det lenge sidan sist og det er jo ein herleg låt. Ute brakar det også laus, for det lyner og torar. På ruta renn regndropane sakte nedover. Eg har fri og slappar av med ei god bok før det seinare i kveld blir øving i lag med dei andre musikarane.

Legg igjen ein fin tanke