23. sep. 2019

Godt og blanda frå Gotland

Sola skin i dag også, og eg gleder meg allereie til å komme meg ut på sykkelen til jobb. Det er ikkje lange turen, men eg får no i alle fall kjenne sola varme i andletet, kjenne litt på haustvêret som til no har vist seg frå ei veldig god side. Bileta over er frå Gotland, og det som går igjen er loppis og keramikk. Eg har allereie skrive litt om det me fann som me kjøpte med oss heim, men ved Etelhems Krukmakeri var det berre så mykje fint. Både blåfargane og grønfargane var vakre og auga mine fekk ikkje nok. Og kaféen med dei gamle bøkene og den rolege stemninga, kan ikkje alle kaféar sjå slik ut?! ;) Eke Kakelmakeri & Lantgård hadde også keramikk i nydelege gylne fargar. Over til loppisar. Me besøkte Tellungs loppis og der var det all slags mogleg krimskrams og ein kosete katt. Butikken Kuriåsa hadde spissa det heile meir med dyrare og eldre gjenstandar, til dømes antikke møblar. Litt vanskeleg å få noko slikt med heim, men butikken er likevel ein kjempefin antikk- og loppisplass. Me var også innom Hablingbo Crêperie, og eg kan ikkje seie noko anna enn at der blei me ordentlig mette etter ein crêpe kvar i tillegg til kaffi. Hi, hi!

Legg igjen ein fin tanke