27. sep. 2019

Pusterom

Viss du las sundagslista eller har sett dei siste bileta på min IG-konto, veit du allereie at eg er på Sunnmøre. Og viss ikkje, så veit du det no ;) Me kom hit i går etter å ha køyrt frå Stavanger til Bergen på onsdag, og frå Bergen tok me Hurtigruten til Ålesund natt til i går. Ein kjempefin tur med sol og god frukost, og me var også innom Devoldfabrikken i Langevåg og ein tur nede i fjæra her på Sjøholt. Eg kjem tilbake med eit innlegg frå Hurtigruten, men akkurat denne fredagen – den siste i september faktisk – postar eg bilete frå fredagen for tre veker sidan. Då tok me toget til Oslo for å sjå The Sound of Music. Ute bøtta det ned, men det gjorde eigentleg ingenting. Me sat der i kvart vårt sete og slappa av. Las mykje, drakk kaffi og åt ein kjeks og to attåt. Titta på regndropane som rann nedover ruta. På veg heim var me heldigare med vêret. Små vatn, tre og eit lita hytte fauk forbi. Hadde fri og tenkte lite. Det er blitt sagt ofte her på bloggen, eg veit det, men å ta toget er ein veldig behageleg måte å reise på. Tempoet er mange hakk lågare, turen blir eit pusterom.

Legg igjen ein fin tanke