22. sep. 2019

Favorittbok og ein klassikar

Seinvakt og jobbhelg. Timane no i helga har foke av garde, og i morgon er det plutseleg ei ny veke. Sidan vêret har vore såpass bra, har det ikkje vore så stappfullt inne i bassenget som det av og til er på laurdagar og sundagar, men eg klagar ikkje på ein bittelitt rolegare helg på jobb. Med seinvakt og helga på jobb, har eg ikkje lese så mykje, men litt innimellom har det no blitt. Sett eit par episodar av Mindhunter; den andre sesongen er like intens og bra som den fyrste. Etter å ha lese ei sak om elefantar i Kenya på NRK si nettside (lenkje i sundagsliste), kom eg til å tenkje på det at om eit par månadar er ti år sidan eg reiste til Afrika saman med folkehøgskulen. Tida altså! Me besøkte blant anna desse elefantane i tillegg til så mykje anna, verkeleg ei reise for livet! Veit ikkje om eg har så mykje meir å skrive om, veka er så å seie over og det gjenstår berre å dele nokre fine saker:

✦ gå til jobben i dag i lag med mannen min, heilt nydeleg septembermorgon
✦ Eventyrlig oppussing som hadde denne vakre låta i bakgrunnen i løpet av episoden
✦ boka My Oxford Year av Julia Whelan er til no ei av dei beste bøkene eg har lese i år
✦ Jonna sin vlog nr. 31 om hennar tur i hytta langt oppe på fjellet
✦ fargerike blomar langs vegkanten
✦ kult og interessant å lese om erfaringar med det å gå på auksjon inne hos Alicia
✦ god kaffe latte og eit browniestykke på kafé
✦ kunne ete sundagsmiddagen ute på balkongen
✦ "Kjærligheten som redder elefantenes liv" – finaste Sheldrick Wildlife Trust i Kenya
✦ stilig arkitektur på eit bygg midt i sentrum
✦ så himla nusselege kattar
✦ litt stas å bli reposta på Instagram av Scenekvelder
✦ ønskjer å besøke dette biblioteket, eit av dei eldste i Storbritannia
✦ sola som ein av dagane skein inn på sofabordet vårt, så godt med lys og solskin
✦ for alle musikarar, denne måtte eg le av: "10 Sight Reading Nightmares" (bladlesing)
✦ las Rosemary Sutcliffs versjon av myten Robin Hood som septemberklassikaren
✦ hadde ikkje klaga på ein laurdag som denne
✦ ikkje lenge til onsdag og tur opp til Sunnmøre

Legg igjen ein fin tanke