14. okt. 2019

Togvogn frå eldre tider

Tog på Gotland var tidlegare eit vanleg syn – no finst det nesten ikkje ei togskjene igjen. Eg kjem til å skrive meir om Gotlands toghistorie i neste blogginnlegg, men i dag ønskjer eg berre å dele nokre bilete frå togvognene. For mellom to stasjonar kan ein reise med Gotlandståget, og ruta mellom desse stasjonane fungerer som ei museumsjernbane. På vår siste heile dag ute på øya, køyrde me til Roma stasjon og reiste med toget tur-retur. Interiøret med dei gule gardinene i ei vogn og dei grøne i ei anna, teak og gamle lamper i taket, restar frå gamle dagar. Eg kunne ikkje anna enn å falle pladask ;) Ved inngangspartiet til den eine vogna låg det eit par gamle koffertar. På den eine var det eit igelkottklistremerke, og eg hugsar at mormor hadde det same merket. Nostalgi. Turen er ikkje særskilt lang, men tid til lesing blei det likevel. Alltid. Og om bord på eit tog finn eg roa.

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

Åååå, det toget skulle jeg gjerne ha reist med ♥ Jeg elsker alt som er gammelt.

Silje sa...

Turen er ikkje veldig lang (6,5 km), men det var likevel ei oppleving. Kult med slike gamle ting ^^

Legg igjen ein fin tanke