20. okt. 2019

Sosial veke og ei roleg helg

Tidleg på’an i morgon, så eg tenkte at eg ikkje skulle vere så altfor sein med å få ut sundagslista denne veka. Kvar morgon, sett bort frå onsdag sidan eg byrja tidleg, har eg starta dagen med god frukost og etterpå ei bok og ein ekstra kopp med kaffi. Det er den aller beste måten å starte dagen på, og eg har verkeleg lese mykje desse dagane. Og så henta eg nye bøker på biblioteket på fredag, så eg har nok å lese på ei stund framover ;) Jobben har vore grei, og det same kan eg seie om vêret. Eg hadde forresten med meg trombonen på jobb ein av dagane, for eg ønskja å teste akustikken og berre spele litt for moro skuld. Onsdag var eg på besøk hos ein kollega etter jobb, og det var ein kjempekjekk kveld. Fredag var det kafédate med to veninner eg ikkje ser så altfor ofte, og det blei mykje prat, mimring og latter. Håper du har hatt ei bra helg, under kan du lese meir om mi veke:

✦ spele «Imperial March» frå Star Wars oppe på 5-meteren berre for moro skuld
✦ dette biblioteket er herleg koseleg og gammalt og ser nesten litt magisk ut
✦ ein over hundre år gammal klassikar: Mørkets hjerte
✦ kult å sjå det Beatrice har laga etter eit keramikkurs
✦ besøke ein kollega etter jobb der me lagte middag, helste på dei fine hønene og såg Life of Brian
✦ veit at dette er fyrst og fremst flyreklame, men her er det likevel mykje bra togturinspirasjon
✦ ete mat hos Jordbærpikene på Amfi Madla i lag med to fine veninner
✦ og når me snakkar om Amfi Madla: stilig at dei torsdagskveld vann prisen Årets kjøpesenter
✦ tøft å gå ein slik pilegrimstur som Rania nyleg har gjort
✦ likte godt filmen A Single Man med Colin Firth i hovudrolla, og boka var like lågmælt og rørande
✦ katten Bianco passar perfekt til namnet sitt, berre sjå her
✦ sjå En mann ved navn Ove i går kveld, både grein og lo gjennom store delar av filmen
✦ trur me må få til ein tur til Frafjord spa
✦ gå til jobben både måndag og tysdag, for vêret var greitt og overalt såg eg nydelege haustfargar
✦ finaste Loulou, her i lag med ein bitteliten andunge
✦ ha lite planar no i helga, rett og slett bruke mesteparten av tida på å lese, lese og lese litt til
✦ Adam Douglas og Bilal Saab syng «A change is gonna come»Stjernekamp, for ein duett
✦ den nye, knallraude turjakken er allereie ein favoritt i klesskapet

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

Ååååå, tusen takk snille, gode du for at du deler innlegget om Bianco ♥♥♥ Det betyr så enormt mye for meg! Stor klem fra oss ;)

Silje sa...

Og det er alltid like kjekt å kunne glede andre med desse listene <3 Klem rett tilbake!

Legg igjen ein fin tanke