21. okt. 2019

Hausthuset

Blir ikkje ferdig med haustfargane, og eg har i alle fall endå ein haug med haustbilete som kjem til å komme her på bloggen. Stikk berre innom for å seie "hei" og "god natt". Var tidleg oppe i dag, for denne veka har eg morgonvakt, og klokka fire var det pizza og småprat med dei på jobben, så eg var ikkje heime før nærmare halv sju. Dimed er det ikkje så mykje igjen av kvelden, men eit lite "hei" tenkte eg at eg skulle få til. Huset med alle dei fine haustblada har eg sett litt ekstra på kvar dag på veg til jobb, og her om dagen hugsa eg å ta bilete av det. For sjå korleis lauvet klatrar oppover, så fargerikt og vakkert. Eit grønt blad på bakken såg eg også, og det var ein kontrast til dei fleste andre blada som låg der og var gule, raude eller brune. Så grønt, så grønt mot den mørkegrå asfalten.

Legg igjen ein fin tanke