27. okt. 2019

Sundagsliste skriven på førehand

Å ha morgonvakt når eg ikkje er A-menneske, joda, det går på eit vis, men kvar dag er ikkje like enkel. Ha, ha, å stå opp halv seks er noko herk, for ikkje å snakke om den eine dagen då eg måtte stå opp halv fem. Men veka har vore bra med artige kollegaer, ein god del lesing etter jobb, framleis så mange flotte haustfargar og no ei helg på hytta. For når denne sundagslista blir publisert, er me nemleg oppe på fjellet. Det er det lite internett, og difor har eg skrive lista før me drog. Som vanleg er det ein god del kjekke punkt på lista, håper du liker den og at sundagen din har vore god:

✦ sjølv om den fyrste Kingsman-filmen var best, lo me oss gjennom heile film nummer to også
✦ for alle lesehestar, bokormar eller bokelskarar der ute: sjekk ut dette herlege motivet
✦ litt underfundig og artig diktdagbok eller noko i den duren: Diary of a Somebody
✦ Rebeccas blogginnlegg om Anne of Green Gables og hennar versjon av eit nydeleg bokomslag
✦ eit ordentleg hausthus
✦ fortsetje med å lese nye bøker frå lesehaugen min
✦ alltid kult med ei Disney-liste, denne gongen "Top 10 Greatest Disney Songs (Live Action)"
✦ stilfullt kinotoalett
artig å starte veka med pizza og drøs med kollegaer
✦ traileren for tredje sesong av The Crown, å, det kjem til å bli heilt superb
✦ dei nye bokmerka mine
✦ Pickles og Dill, to gode venar sjølv om den eine er ein gris og den andre ein hund
✦ helg på hytta
✦ kul Wicked-medley i ein a cappella-versjon
✦ må le litt av dei artige kollegaene mine som hadde skrive ein koseleg lapp til meg
✦ ein frå klassen min på vgs. har skrive eit bra debattinnlegg om lesing og leselyst
✦ lese The Secret of Chimneys av Agatha Christie i samband med #readchristie2019
✦ vakre smykkeanheng med tørka blomar
✦ ny sesong av den herlege komiserien The Goldbergs
✦ solnedgangane no om hausten, det er rett og slett heilt magisk

Legg igjen ein fin tanke