23. okt. 2019

Aldri eseløyre her i garden 📖

Bokmerke. Eg lager aldri eseløyre i bøker, verken dei eg låner eller dei i bokhylla her heime, og då er det greitt å ha bokmerke lett tilgjengeleg. Etsy har så mykje fint, og hos MirkwoodScribes fann eg fleire fine bokmerke. Så mange å velje mellom, men til slutt bestemte eg meg for å kjøpe ei fil med Anne of Green Gables-bokmerke og ei med fjellmotiv og "adventure"-sitat. Eg skriv fil fordi ein kjøper ei pdf-fil som ein lastar ned og printar ut. På denne måten sparer ein porto og ein kan printe ut bokmerket i akkurat den storleiken ein sjølv vil. Til saman er det åtte forskjellige bokmerke, men eg ønskja å ha motiv på begge sider. Difor fann eg noko tjukkare ark, klipte ut motiva og limte eit bokmerke på kvar side av  arket. Hadde eit tynt lag med decoupagelakk til slutt slik at sjansen er større for at dei held seg fine litt lenger. Voila, fire flotte bokmerke! Er særskilt glad i Anne-bokmerket med det finaste sitatet: "I'm so glad I live in a world where there are Octobers".

Legg igjen ein fin tanke