28. okt. 2019

Botanisk hage ein haustdag i oktober

Starta morgonen oppe på hytta. Berre han og eg, stearinlys på bordet, blikkstille vatn ute, ein kopp med god presskannekaffi. Roleg morgonstund. Men me måtte etter kvart vaske, rydde og pakke. Tilbake til sivilisasjonen, tilbake til kvardagen. For min del har eg hatt fri i dag og eg har fri i morgon også, så eg skal verkeleg ikkje klage. Tidlegare i oktober gjekk me ein tur opp til den botaniske hagen. Fann haustblad i alle moglege fargar langs vegen. Haust, du kan faktisk vere heilt nydeleg! Dagen før hadde det regna, og dråpene låg så stille på eit blad på bakken, og dei hang på blomane som mange små tårer. For sjølv om det er haust og mykje har visna, fann me fleire blomar som stod der med fargane så sterke og klare, nesten som om det var vår eller sommar.

Legg igjen ein fin tanke