31. aug. 2022

Lys i mange fargar, LEGO og morgonslesestund på toget



Sånn ser dei fyrste dagane på Vitenfabrikken ut gjennom mobillinsa. Eg har vore der i halvanna veke no og kan berre seie at det er kjempekjekt. Saknar litt å sykle til jobb, men å starte dagen med ein liten togtur der eg får tid til å lese eit kapittel eller tre, eg klagar ikkje. Lesestund om morgonen = bra start på dagen = gullkant på kvardagen. Utstillingsvert er stillingsskildringa, med andre ord har eg ansvar for å sjå at alt ser fint og ryddig ut, fikse det eg kan fikse, få hjelp frå ein teknikar eller mekanikar viss eg ikkje får det til. Gå rundt og helse på publikum, engasjere dei og av og til sitje i resepsjonen. Når ein formidlar er borte, trør eg til og hjelper med aktivitetar, til dømes har eg hatt til saman seks klassar inne på LEGO-rommet der dei skulle byggje den mest solide brua. Artig! Diverse lys, inkludert UV-lys, har eg fått sett og utforska, og eg måtte smile av beskjeden som låg ved kaffikanna i går. Gleder meg til å bli endå betre kjent med alle folka, Vitenfabrikken og Jærmuseet.

Legg igjen ein fin tanke