18. aug. 2022

Bruktbutikken i mitt hjarte


Ikkje mange dagar igjen til eg byrjar i den nye jobben. Kjenner eg grugleder meg, for det er jo ein annan jobb enn det eg har gjort tidlegare, det er ein ny plass og ikkje minst nye folk som eg skal treffe og bli kjent med. Men eg tenkjer det kjem til å gå bra, og for det meste er eg spent på ein positiv måte. Denne torsdagen ønskjer eg å tipse om ein av dei beste bruktbutikkane. Joda, eg har skrive om den mange gongar før, likevel gjer eg det igjen. Køyrer du nokon gong mellom Ålesund og Molde, er sjansen stor for at du køyrer forbi Sjøholt. Gjer du det på ein onsdag eller laurdag, berre må du ta ein tur innom bruktbutikken på Kyrkjetorget. Kvar gong me er hos svigers, må eg innom her. Hadde me hatt plass, hadde det store, flotte bordet blitt med oss heim, og ein gammal radio på ein teakkommode fanga også blikket mitt. Her kan ein finne det aller meste, om ein leitar litt – for det er ofte slik i bruktbutikkar at ein må sjå seg omkring både to og tre gongar før ein plutseleg får auge på akkurat det ein leita etter. Har du ein slik favorittbruktbutikk?

Legg igjen ein fin tanke