29. aug. 2022

Babbacombe Model Village




På vår fyrste heile dag i Paignton, tok me toget inn til Torquay og sidan ein buss ut til Babbacombe. For der ute finn du ein modellandsby som er på heile 16 mål! Eg tenkjer eg lar bileta tale for seg sjølve, men gurimalla, så mange detaljar, forskjellige hus og scener overalt. Shakespeare-teateret The Globe og fleire små engelske landsbygder var noko av det fyrste som møtte oss.


Stonehenge, eit lite telt inspirert av The Great British Bake Off, slott, eit lite tog, Westburys kvite hest og kjendisvillaen. Ikkje så lett å sjå når ting blir så smått, men klarer du å finne Freddie Mercury, ABBA og Michael Jackson? Om du lurer: det kjem meir frå Englandsturen sakte, men sikkert – eg har framleis mykje eg ønskjer å vise dykk. Elles har det vore ein grei måndag med møter på jobb (måndagar held me stengt slik at me til dømes kan ha møter) og eg har gått rundt for meg sjølv for å bli betre kjent med bygget og utstillingane. No er det snart tid for litt lesing.

Legg igjen ein fin tanke