30. aug. 2022

Minigolf og andre miniatyrar


Miniatyrfigurar frå filmar, me kunne nemleg gå inn i eit lite hus der dei hadde laga til små tablå  frå kjente filmar i miniytgåver. Ringenes herre er jo ein favoritt, klarer du å sjå kva andre filmar eg tok bilete av? Små kvardagsscener som me kunne sjå gjennom små vindauge i ei anna utstilling, ein eventyraktig figur i ein hage og eit minisykkelritt. Ein liten minigolfbane hadde dei også, og den testa me ut. Eg hugsar ikkje kven av oss som vann, meg eg klarte i alle fall ein hole-in-one ;)
 

Gatekunst av Banksy syntest eg var noko av det kulaste. Kanskje er det kanalbåtferie me skal ut på neste gong?! Fekk med meg mannen min på ein liten selfie foran slottet (tihi), og der såg me også den kongelege hestevogna. Til slutt eit par fargerike luftballongar. Babbacombe Model Village er verkeleg ein kul plass med detaljar overalt og noko å oppleve for alle og ein kvar.

Legg igjen ein fin tanke