22. des. 2021

Små julegleder




Bittelille julaftan 2021. Stikk berre innom ein snartur for å seie "hei", og for å vise fram nokre fine juleting. For det meste er det den same julepynten frå år til år, men ein del er kjøpt billig medan me var studentar, og eg synest det er kjekt å bytte ut nokre av tinga med lokalproduserte varer. Keramikknissen (eller grompenissen) fann me som nemnt då me var i Egersund og det er LTB Keramikk som har laga den. På brukskunstmessa i Åsenhallen i november berre måtte eg ta med meg heim den supersøte julemusa av glas. Hi, hi, den er kjempesjarmerande og eg kjøpte den av Dekor Design. Ministjerna veit eg at eg har skrive om før, men eg fann den altså på Epla-butikken Fargerik hekling. Juletreet av keramikk fann me faktisk i fjor då me køyrde gjennom Valdres, i butikken Valdres Keramikk Ateliér. Alltid gøy når ein finn slike flotte nisjebutikkar som sel lokalproduserte varer. Til slutt er det juletreet av metall som me også fann i Egersund. Fascinerande å sjå på smedane frå KjellmanChapin laga julepynt og anna stilige greier av metall midt i julebyen! I bakgrunnen kan du også ein snøkrystall av nupereller inne i ei lita kule. Tanta mi lager så mange fine smykke, bilete og pynt av nupereller, og den snøkrystallen er i mine auge litt ekstra vakker. 

Legg igjen ein fin tanke