29. des. 2021

Juledagstur i Hålandskogen


Romjula er her enno, dessverre sjølve juleferien er over for i år. I dag og i morgon skal eg på jobb før eg har fri nyttårsaftan og fyrste nyttårsdag. Kan ikkje seie at me har gjort så mykje desse dagane, men ein tur i skogen fyrste juledag fekk me til. Mannen min, broremann og eg køyrde til Hålandsmarka (der broremann og eg faktisk budde dei fyrste åra av liva våre), og der parkerte me ved Hålandskogen. Veit ikkje om eg klarer å skildre korleis det var – lufta var klar og kald, sola varma og overalt var det eit gyllent vinterlys. Eg klarte ikkje å la vere å smile og måtte stoppe fleire gongar for å nyte solstrålane. Ser du korleis sola titta fram mellom trestammane og skapte varme og skuggespel overalt?! Heilt fantastisk å gå ein liten skogstur i desember når ein får oppleve dette.

Legg igjen ein fin tanke