30. aug. 2019

Noko grønt

Grønt er skjønt. Ikkje berre ute i naturen, men også på klede, interiør og smykke. Grøn er ein farge som har vakse på meg dei siste åra, og i Sverige fann eg to flotte ting som eg kjøpte med meg heim. Eg bruker ikkje smykke til vanleg på jobb og heller ikkje i stor grad utanom. Likevel synest jo også eg at det er stas å kunne pynte meg innimellom. Sjølv liker eg å støtte lokale handverkarar, og verken armbandet og øyredobbane er merkevare. Øyredobbane fann eg på Hornstull marknad og er laga av Madebyessmoo. Kjempekoseleg dame med dei mest fargerike smykka. Armbandet fann eg i Visby den fyrste dagen på Gotland, og eg klarte ikkje å la vere å tenkje på det. Så den dagen me skulle reise, stakk me innom butikken ein gong til og det blei med i kofferten. Vilma Velásquez lagar armband, øyredobbar og andre smykke av taguanøtta og fargar smykka med batikkfarge. Taguanøtta blei mykje brukt i smykkelaging før plasten tok over. Eg har brukt øyredobbane og armbandet fleire gongar allereie, og satsar på å bruke dei mykje i mange år framover.

Legg igjen ein fin tanke