28. aug. 2019

Bullerbyn

Eller Bakkebygrenda som me seier på norsk. Medan me budde i den kule campinghytta, besøkte me Bullerbyn. "Alla vi barn i Bullerbyn", eg hugsar eg høyrde den norske lydboka mange, mange gongar då eg var lita. Filmane blei spelt inn på midten av 80-talet, og eg veit eg har sett dei på TV-skjermen på 90-talet. Barndomsminne dette her. Nordgården, Mellomgården og Sørgården ligg så fint på rekkje og rad. Bullerbyn heiter eigentleg Sevedstorp og er barndomsbygda til Astrid Lindgrens far. Idyllisk med dei små, raude husa, grøne hagar og flotte tre. Husa er privateigde, så ein får ikkje gå inn og sjå, men stas å besøke staden likevel. Gamle mjølkespann, liten kafé der eg titta litt ekstra på filmplakaten, gamle tregjerde og eit stort tre med hol i stammen. Eg fekk lyst til å prøve å krype inn, men skjønte til slutt at eg nok var litt for stor, tihi! Å bu på denne plassen, altså.

Legg igjen ein fin tanke