14. mars 2010

Værforandringer...

D va i dag e sko ha hørt på "De Fire Årstider" av A.Vivaldi. Her har d vært alt fra vind (høst), snø/sludd/haggel (vinter), smelting av snø og litt grønne omgivelser (vår) og strålende sol (sommer)! Kan ikkje all snøen bare smelta heilt og la d bli vår?! Huff, eg e rimelig lei.... men, men. Ellers har d vært ein veldig fin dag! ^^

Våkna i halv elleve-tiå og sto opp ein halvtime ittepå. Innom badet, spiste litt mat og drakk ein kopp med kaffe (ja, kaffe med E). Hørte på "I Den Skogen" (lydbok) i to timer og et kvarter. Den e fillen meg så spennende, eg klare ikkje å la ver. MÅ bare høre kossn d går! Va litt på nettet også. Røkt svinekam t middag (...), og sjokolademousse t dessert. Blei film på filmrommet rett itte middagen og d va "Interview With The Vampire". Ekkel, men spennende! Litt muffins, og eg fekk skikkelig lyst t å øva på trombonen, så eg gjorde d! ;) Fjortisdramaet "Bare Bea" ute i fellesstuå (pinlig, men løye), kvelds, og då me va kommet opp t husene, så gjekk brannalarmen. Heldigvis bare litt røyk fra ein ovn, så ingen fare... 

Legg igjen ein fin tanke