4. mars 2010

Midtveis i ukå

Utrolig! Eg greide faktisk å legga meg tidlig i går, någe som ikkje e heilt normalt t å være meg! Dermed va eg opplagt og klar for ein ny dag då vekkerklokkå mi ringte. Som vanlig blei d nyheter, opprop og morgensamling. Hadde ganske god tid før neste på timeplanen, så då blei d litt lesing og møye snakking. Og endelig, då uret viste ni, va d tid for kor igjen. Merka at d va kjekt å få synge igjen (d e ca. 4 uker siå sist). Brukte mesteparten av timen på å øve og synge "Seasons Of Love" fra musikalen "Rent". Den e så utrolig kjekk å synge!

Lille Miljø fra kvart øve ti og frem t lunsj (kl. tolv). Satte i stand et lite opplegg t i mårå kveld, og itte d hadde me såpass møye tid igjen at me fekk gå inn på filmrommet og se på "Hairspray" (nok ein gang ein musikal). ;) T slutt va d lunsj, og itte å ha stappt i meg ei skjeva, satte eg meg inn på datarommet, og fant ein del info om Polen og Krakow. Me som va på tur dit ska nemlig ha ein liten framvisning i mårå. Litteraturtimen, og me begynte på ny lydbok i dag, "Vidunderbarn". Litt tung i starten, men den blei bedre itte kvert. 

Kjempegode karbonader t middag. Eg va litt rundt på de forskjellige husene ittepå, og ellrs slappt av. "Møte" kl.seks ang. framvisningen i mårå. Så va d kvelds, og nå sitte eg her, hørre på musikk og... egentlig ingenting aent!

Istapper som henge fra taket - ennå!

Legg igjen ein fin tanke