5. mars 2010

Jenter e ikkje alltid jenter...

Ka påstand e d nå eg har kommet med?! Vel, eg ska forklare nærmere seinere i innlegget... Heilt vanlig fredag med ein vanlig frokost, men før d så hadde me morgensamling, og den va skikkelig kreativ i dag: "Long & Winding Road" med piano, tamburin, kubjelle m.m. Og sang. Vakkert!!! (ellr ikkje, men morsomt va d). Itte å ha spist litt mat, va d rektors time, den fuste på ein måned. D som blei tatt opp, e omtrent d samme som me alltid tar opp. Men me hadde også om diverse småkryp, som mange har problemer med ;) Og før me gjekk t valgfag, viste me (som hadde vært i Krakow) ein powerpoint og ein liten film fra turen vår :) Kunne gjerne tenkt meg å dra tbake om ikkje så altfor lenge!

Fredager e formingsdagen, og siå eg va ferdig med portrettet mitt, lagte eg meg ennå ein "ugly doll". Holdt på med d både før og itte lunsj. Hørrte på radio imens me dreiv på med d me lagte. Nammenam (taco og co) t middag. Veldig godt! Og midt under middagen fekk ei av vennene mine besøk av typen, uten at hu visste om d! Kjempemorsomt!

Snakkt møye med folk her på huset, og ellrs ledd ein god del. Grunnen: i kveld sko me nemlig ha kjønnsskifteparty, der me jentene sko kle oss ut som gutter og omvendt. Sminking og klær va et kapittel for seg sjøl! ;) D blei ein kveld med jente - og guttequiz, kåring av beste "gutt" og "jente", musikk, masse latter og glede! Ekstremt løye å prøve å snakke, sitte, gå og ver som ein gutt! Tror ikkje d gjekk så bra, men... "den som intet våger, intet vinner".

Portrettet som eg har malt

Litt uklart bilde, men se så kule me e!

Legg igjen ein fin tanke