18. mars 2010

Snart vår?!

Eg håpe i hvert fall d. Nå e d så vidt begynt å bli grønt her ute, og all den kvite snøen har sakte, men sikkert, begynt å smelte bort. Eg e glad! Våren e min favoritt av de alle (blant årstidene hvis d va uklart)! Så eg glede meg t alt begynne å spire og solå virkelig titte fram! :D

Sånn ellers har d vært ein fin dag med vennene mine! Starta med d vanlige opplegget i auditoriet, og rett inn i matsalen for å få i oss litt frokost. Og d smakte jo velsmakende... ;) Kjempeartig med kor, og i hvert fall oppvarmingå med mange løgne grimaser og greier og greier. "Seasons Of Love" blei sunget, og den tror eg de fleste syns e litt mer enn okei å synge! Ikkje for d, eg syns d meste e kjekt å synge, men alle e ikkje som meg! Blei litt dirigering også. Rett t Lille Miljø ittepå, og d blei for d meste snakking om ka me har gjort og ka me eventuelt kan gjør itte påske. Og ennå mer av musikalfilmen "Hairspray".

Diskuterte og snakkte møye om strikking og hekling i lunsjpausen. Skikkelig morsomt og gøyalt (sjøl om eg ikkje har någe prosjekt på gang for tiå...). "Vidunderbarn" i litteraturtimen. Eg greide faktisk å følga med i dag i forhold t ka eg pleie. Og nå begynne den lydbokå å bli litt interessant i tillegg :) T middag i dag blei d komle med masse tilbehør, og for ein gangs skyld så smakte d någenlunde godt... Fellesstuå med filmen "P.S. I Love You" (nok ein jentefilm... tihi...). Gjekk i fellesskap ned t kvelds og møye snakking på vei opp og også itte å ha kommet inn i huset...

Mørkt ute, men man ser at bakken begynne å bli tom for snø :D

Legg igjen ein fin tanke