16. mars 2010

Besøk og tøff konsert :D

Ein ganske så vanlig dag på ein ganske så vanlig folkehøgskule med ganske så vanlige elever og lærere. Ellr e me nå d? E ikkje alle uvanlige på kver sin måte? Ellr vanlige for den saks skyld? Men eg ska ikkje legga ut om rare og underlige ting og tang som eg av og t tenke på.

Hadde sovet veldig tungt, så tok litt tid før eg i d heile tatt greide å våkna. Men ned t skolen, joda, d funka. D vanlige med nyheter og opprop, og d blei Hangman før frokosten. Spiste så frokost og då hadde eg også et glass med iskaffe ved siå av maten. Linjefag heile dagen (vanlig tirsdag you know), og me hadde undervisning sammen med Latin-Amerika. Starta med å lage et slags "kart" øve kem som har innvirkning på saken om oljesølet i Ecuador (me såg jo ein film om d i Bergen, "Crude"). Hekla og strikkte litt i mens. Og før lunsj, fekk me oppgaver om uigurene i Kina. 

Gjekk ein tur opp på huset itte å ha stappt i meg ei skjevå. Måtte jo setta på ein vask... Dokumentar om uigurene itte lunsjen, og så va d oppgaver i forbindelse med d me hadde sett. Chili con carne t middag, og ved bordene satt d også folk utenifra, nemlig fra Fana fhs. De ska ver her på besøk t i mårå. Pannekake med is og bær t dessert. Alt, både middagen og desserten, smakte godt. Rydda i papirer og litt diverse på rommet mitt ittepå. Møye snakking i fellesstuå, og halv sju gjekk med ned t skolen for å ver litt sosiale. Quiz og møye snakking! Kvelds og halv ni va d ein tøff konsert med bandet Stereobrigade Extravaganza. Møye hopping, klapping og gauling! ^^ Kjekk dag!

Logoen t Stereobrigade Extravaganza

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Legg igjen ein fin tanke