15. mars 2010

Mandag med vasking og d heile

Sov litt dårlig i natt, så eg va rimelig trøtt då eg sko prøve å stå opp i dag. Men eg greide jo likevel å komme meg ut av sengå og itte møye om og men, va eg nede på skolen. Hjemmelaga sang (av "de tre trubaderene") t morgensamling, og då blei d møye lott og løye! ;) Satt og spiste litt frokost sånn som me alltid gjørr her på skolen. Og d smakte jo godt! Vekestart og då blei d ein god del info om diverse saker og ting. Og elevrådsopplegget tok også lang tid i dag, så d tok sin tid før me fekk kommet i gang med å vaske og alt d der... Vel, alle fekk vasket og itte at me va ferdige med våre egne rom, hjalp me t ute i fellesstuå. Rektor sko nemlig komme og ver husinspektør. På med stearinlys og heile pakken :P

Åt lunsjen min på rommet samtidig som d blei lydbok. Eg e hekta, ingen tvil om d! Greide allikevel å komme presist t timen som begynte halv ett. D fuste me gjorde va å diskutere og evaluere turen t Bergen som me hadde forrige uke. Alle hadde jo så klart sine meininger, men d e jo bare bra! At folk kan tenka sjøl... Jeppsann. Resten av tiå brukte me på litt diverse, alt itte ka me hadde behov for. Og t middag kl. tre blei d røkt fisk (torsk). Spiste ikkje så altfor møye, i og med at eg har fobi mot torsk. Men eg fekk i meg litt potet og saus. Kopierte någen noter, såg filmen "He's Just Not That Into You", spelt på min kjære trombone, og eg va sulten t kvelds! Lydbokå blei hørrt ferdig, og slutten va både irriterende og bra! :D


Stearinlys ute i fellesstuå

Legg igjen ein fin tanke