8. mars 2010

Uke 10

Plutselig va me i uke 10! Tiå her ute på øyno går så utrolig fort. Den bare fyke avgårde... Og derfor e d viktig å ta vare på den tiå me har, spesielt nå siden d ikkje e så lenge igjen av dette skoleåret! "No day but today". Itte å ha sagt "ja" på oppropet, blei d bøy, litt tøy og Hangman t morgensamling. Morsomt! Frokost blei spist, rakk innom datarommet ein tur (for å printe ut någe) og så kl. ni va d atter ein gang vekestart. Og denne ukå ska me ha fordypningsuke, d vil sei at me ska ha linjefag kver dag. Litt elevrådsopplegg, som ikkje varte så lenge i dag, før d va vasking, tørking av støv og alt d der. Eg og ei av de andre på huset sto for rydding og vasking av fellesstuå i dag i tillegg t våre egne rom. Jobbde effektiv, og ein halvtime før "fristen" satt de fleste av oss ute i stuå med bok og hekletøy. Fekk litt smågodt siå eg vant forrige gang for beste rom, og lunsjen blei fortært inne på rommet imens eg gjorde meg ferdig med dokumentet om Krakowturen (som ska ver med i årbokå).

Og så sist, men ikkje minst: d e kvinnedagen i dag! Gratulere med dagen alle sammen!!! Dette måtte me diskutere då me møtte opp t linjefag itte lunsjen. Interessant å høre forskjellige synspunkt på akkurat dette. Ellrs så har me fått lære om Darfur og kossn situasjonen e der. Kjøttpølser i brun saus t miuddag. Eg tok meg ei potet og saus, og spiste litt nudler på rommet ittepå (meg + kjøttpølser = ikkje sant). Lest møye i ei bok, spelt litt på trombonen og slappt av. Og musikk og sladder ute i fellesstuå!

Tåke på vei ned t skolen

Søtt kremmerhus med litt smågodt oppi :P

Legg igjen ein fin tanke