9. mars 2010

"Hurra for deg som fyller ditt år!"

Pappa har bursdag i dag. D e på sånne dager eg merke at eg savne de der hjemma... Skulle så gjerne vært der og feira dagen sammen med familien min! :) Men eg greie meg jo med alle disse flotte menneskene rundt meg!

Vel, vel... Ellrs har d vært ein fin dag der eg traska rundt i ein lysegul kjole med gult bånd i håret, dels fordi eg hadde lyst, dels fordi me va to stk. som avtalte d i går og dels fordi pappa (som allerede skreve) hadde bursdag i dag! ;) Tihi! Et kjempemorsomt klipp fra youtube itte oppropet satte ein fin start på dagen. Mat, og så måtte eg bare fortsetta på bokå mi, fordi eg bare måtte vite kossn d gjekk videre med hovedpersonen! Linjefag blei d itte kvert, og då såg me på dokumentaren "Jernkvinnene fra Liberia" som handlet møye om presidenten i Liberia (den fuste kvinnelige presidenten i Afrika). Og som alltid blei d diskusjon rundt dokumentaren ittepå... 

Fekk trøkkt i meg litt lunsj, før d så va opp og setta på ein vask. Fekk kjempekoselig takkemelding fra pappa også (eg hadde laget ei litå bok t han og sendt i posten)! :D Neste uke får me besøk av Fana fhs. og i den anledning så ska me snakka litt om Afrikaturen vår. Og derfor organiserte me d itte lunsj. God restemiddag t middag (logisk nok...). Leste ut bokå mi ittepå, og original slutt (men irriterende) på d heile! Såg filmen "The Sisterhood Of The Traveling Pants 2" ute i fellesstuå. Jentefilm så d holde, men ganske så koselig. Kvelds, og ellrs så... Gratulere nok ein gang med dagen, pappa!!!

Du e kanskje ikkje den mest musikalske, men danse, jo d kan du, pappa ;)

Legg igjen ein fin tanke