19. mars 2010

Luestrikking på gang

Nok ei uke e snart over. Neste fredag, altså om bare ei uke, e d atter ein gang ferie, denne gangen påskeferie. Vil jo se familien min igjen, men samtidig vil eg jo ver her på skolen med alle de nydelige folkå... Jeppsann, og sånn ellrs har d vært ein rolig dag her på skolen. Starta dagen nede i auditoriet, og i dag va d to stk. fra Sagavoll fhs. som holdt morgensamling foran oss. Tøft! Måtte jo spisa litt frokost, og då va dagen i gang. Fra ni t ti va d rektors time og d som me snakkte/diskuterte mest om va d at me bør (ellr må) bli flinkere på å rydda, for ofte ser d bomba ut!

Valgfag resten av dagen, og dagen i dag på kunst og håndverk blei viet t strikking. Sko lære å strikke "verdens enkleste lue", som bestod av to rette og to vrange i nesten førti omganger (før avfelling). Enkelt, men også litt greit å ikkje ha et evigvarende prosjekt... Satt oppe i peisestuå og strikkte så d sto itte. Då va d godt med ein lunsjpause halv tolv. Ein time ittepå va d på'an igjen med strikking...og masse snakking!!! Diverse rester t middag, men d smakte veldig godt, syns nå eg ;) Litt speling på trombonen, snakkt møye og slutta av dagen med filmen "Clueless" ute i fellestuå. 

Luå mi...

...og sånn ser den ut på meg :)

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Den va jo fin den Silje :) Du vett jo at du kler rødt:)

Silje sa...

Ja, rød e jo ein av mine favorittfarger ;)

Legg igjen ein fin tanke