25. mars 2010

Gøyal dag! :D

Jauda gauda! Her går tiå, og i mårå e d atter ein gang ferie... Rart å tenke på at dette e siste ferien før me slutte her på skolen... Nei, ska ikkje snakka om d nå! Hadde ikkje drømt någe særlig i natt, så eg våkna og va egentlig veldig utkvilt :) Ein ganske festlig og visuell vits under dagens morgensamling ;) Itte å ha spist litt mat, satt eg meg ned i ein sofa og leste litt i den uendelig tjukke bokå mi ("bare" 1101 sider.....). Nå begynne den faktisk å bli interessant. Veldig kjekt med kor i dag, og nå begynne "Seasons Of Love" virkelig å ta form! Jippi! Hjalp årbokfolkå med retting av diverse tekster, så eg hadde dermed valgfaget årbok i dag istedenfor Lille Miljø.

Yoghurt og skjeva t lunsj, og så va eg ein tur nedom kjelleren for å fikse et armbånd. Litteraturtimen (der me fortsatte å høre på lydbokå "Vidunderbarn"), og imens retta eg ennå flerne tekster. T middag blei d diverse rester, som sånn sett va veldig ok. Øvde på trombonen på vaskerommet (!) i dag (der e d dobbeltdør, sånn at folk kanskje ikkje blir fullt så forstyrra...). Pakket litt saker og ting, for i mårå...e d som sagt hjem på påskeferie! <3 Ellrs så slappte eg av med filmen "Along Came A Spider". Spennende! Litt kvelds, og så va d inn i gymsalen og se siste forestilling av "Tolvskillingsoperaen". Heilt kanonbra i dag! Og god stemning med møye latter, så d va skikkelig artig! Tusen takk for tre utrolig kjekke forestillinger! Vel, så e hjem neste stopp...

Thrilleren eg såg på i dag

Legg igjen ein fin tanke