1. mars 2010

Me e tbake på skolen, og d e solå også :D

Jeppsann, atter ein gang ei ny skoleuke. Som eg alltid seie, kunne eg fint hatt litt mer ferie, men herligt å komma tbake t skolen og alle de flotte menneskene! Og solå har skint på himmelen i heile dag og fått vekk ein del av snøen og isen! Jippi!

Me va flerne folk t opprop i dag enn d me va rett før ferien, men likevel va me ganske få fordi ein god del sko'kje komme t skolen før i kveldingå. Den eine linjå, kreativ gjenbruk, mangla alle elevene... :P Åt litt frokost, så va d rett tbake t auditoriet for den vanlige vekestarten. Diskuterte litt alle sammen ang. skolegenseren, og då me va ferdige med d, blei d rydding, støvsuging og vasking på høgt plan. På rommene våre og ute i fellesstuå. Me va raskt ferdig med både godkjenning og husmøte, og dermed fekk me ein lang lunsj i dag. Slappte av med ei skjeva og Fantomet (som eg har fått låne av ein på huset). Artig!

Me mangla jo et par folk me også på linjå, så d endte opp med at itte å ha evaluert Kinaturen og turen t Krakow, satte me på ein film som hette så møye som "USA vs. Al-Arian". Ein veldig interessant dokumentar. Fekk ikkje sett heile slutten, for kl. tre va d jo middag, og i dag fekk me sprøstekt fisk med revne gulrøtter, poteter og saus. Smakte veldig godt! Har spelt litt på trombonen, snakkt med folk som har kommet t skolen (kjekt å snakke med de igjen) og slappet av. Snakkte i øve ein halvtime med ei venninne av meg som eg ikkje har sett siden julå. Kjempekoseligt å høre stemmen hennes igjen :) Kvelds og så måtte eg jo bare se fuste episode (av to) av "Steinhuggeren" (svensk krim som e basert på bokå ved samme navn av C. Läckberg). Spennende!

Solnedgang på vei t skolen

Sånn skinte solå på Bømlo i dag

God middag på menyen

Legg igjen ein fin tanke