6. mars 2010

Hekling, sying, maling og synging! Dagen lang!

Eg følte meg skikkelig utkvilt då eg sto opp i dag morges. T tross for fullt kjør i går kveld, blei d ikkje så veldig seint i seng. Og i tillegg kunne eg jo sove ein time ekstra. Va den fuste inn i auditoriet (t ein forandring), så eg rakk fint å sei "ja" på oppropet ;) Ekslusiv frokost med kokt egg på rista brød, rundstykke, juice og iskaffe. Svaret mitt på d e... nam! 

Kreativ gjenbruk sko ha seminar i dag, og d heile starta kl. ti i auditoriet. Då begynte de med litt tørre fakta om Norge og miljø, og fortsatte med litt om redesign og gjenbruk (som i hvert fall eg syns va litt mer interessant). I tillegg blei d bilder og info om turen de hadde t London i høst. Fekk ein liten pause, og fra elleve og fram t middag va me delt inn i tre grupper som rullerte på tre poster. Den gruppå eg va på begynte med å lage "ugly doll" ellr ein liten pose laget av stoff. Eg valgte sistnevnte (og me måtte sy for hånd...). Rett t hekling/strikking ittepå, og då hekla eg min fuste bestemorsrute! Jippi! T slutt lagte eg ein knagg med litt klesklyper og maling og greier. Kjempekjekt seminar!

Smakte veldig godt med grøt t middag! Spelte kunnskapsspelet "Besserwisser" itte middagen, og itte d igjen skreiv eg litt om turen t Krakow (som ska inn i årbokå). Halv sju va d kvelds, og d blei filmen "Rent" på storskjerm ittepå med popcorn. Me (någen få av oss som har sett den et par ganger) sang med og tok nesten heilt av! Den musikalen e så ufattelig bra!!! :D

Någe av d eg produserte i dag :)

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Den va jo heilt perfekt den Silje :)

Silje sa...

Ja, eg e fornøyd, eg ;)
Klem!

Legg igjen ein fin tanke