6. des. 2022

TV-serie i både ny og gammal drakt


Noko av det eg likte best med Herriot-museet i Thirsk, eller The World of James Herriot som er det offisiell namnet, var variasjonen mellom alt det som blei vist i dei forskjellige romma. Oppe på loftet var det eit eiga rom med fleire aktivitetar for dei yngste og i ein gammal sauestall var det laga ein minikino der me til dømes kunne sjå intervju med Jim Wight sjølv. Og ein annan plass fekk me sjå korleis det såg ut då dei tok opp og laga den gamle TV-serien. Tihi, mannen min tok til og med telefonen som ringte, akkurat slik Wight gjorde midt på natta då han måtte ut og redde ein kalv.




Klagar ikkje på djupdykket i bøkene og den gamle TV-serien, men eg syntest det var stor stas at dei også hadde fått plass til bilete og detaljar frå den nye TV-serien. Må seie det var litt rart å sjå gamle veterinærinstrument utstilte i glasskap, det er plutseleg då du ser at det var ei heilt anna tid før. Uansett, dette er eit kanonflott museum! Og i løpet av dei vekene me var på togtur, blei det jaggu meg heile tre slike forfattarmuseumsbesøk – det synest eg er alle tiders og heilt storveges!

Legg igjen ein fin tanke