28. des. 2022

Pingvinar og grompenissar i skjønn harmoni




Romjulspynt. Neida, ikkje berre romjulspynt; me har no hatt julepynta heim heile desember, men eg har gløymt å vise fram mine favorittar. I julebutikken på Tronsholen fann eg den søte pingvinen og fuglen på det øvste biletet i tillegg til piggsvina på det andre biletet. Klarte rett og slett ikkje å gå forbi dei ;) I ein kunstbutikk i Sandnes sentrum kjøpte eg glaspingvinen, for den var akkurat passe søt og rar på same tid. Grompenissane i keramikk smiler eg like mykje av kvart år, og telyshaldaren forma som ein sopp som eg fann på ein bruktbutikk eit år, er framleis ganske kul. Og så er det juletrepynten som eg heng på  trollhassel og eit kalendertre. Kulane med nupereller, keramikksopp kjøpt på ein marknad i Hay-on-Wye, glaspynt frå Solamessen, fuglar frå Hadeland Glassverk, broderipynt kjøpt på Etsy og arva juletrepynt  – alt i ei herleg blanding som for meg er jul.

Legg igjen ein fin tanke