21. des. 2022

Marble Sweater 💜




Marble Sweater av PetiteKnit, denne genseren med ein tråd Naturgarn frå Viking Garn og ein tråd Fat Mohair frå Strikkefeber, er ein mjuk og tjukk vintergenser. Ein herleg pastelldraum! Den har vore nesten ferdig ei stund, men eg brukte litt tid på å felle av med italiensk avfelling og til slutt feste alle trådane. Vrangborden på bærestykket valde eg å strikke litt kortare enn det som stod i oppskrifta, medan eg strikka erma med lang vrangbord. Supernøgd med resultatet! Genseren blei akkurat passe stor og kosete, eg elskar dei lilla og blå sjatteringane i mohairen – å, dette var eit kjempekjekt strikkeprosjekt! Får sjå kva eg kjem til å strikke vidare. Akkurat no går det mest i lesing, eg har eitt prosjekt på pinnane, men det går litt treigt sidan eg les julebøker i fleng ;)

Legg igjen ein fin tanke