29. des. 2022

Lektyre no i desember


Når desember kjem, er det fram med alle julebøkene eg har lagra på lesebrettet eller som eg vil låne på biblioteket. Vel, eg byrjar nok i slutten av november, då klarer eg ikkje å vente lenger. Denne jula har eg til no lese ein tolv-tretten julebøker, tihi. Ei av dei mest rørande var Julens ni liv av Florence McNicoll der katten Felicia og Battersea Dogs & Cats Home er i fokus. Ordentleg hjartevarm historie! Mandy Baggots bøker, både sommar- og julebøkene som ho skriv, har eg lese fleire av dei siste åra. "'London has its smells too,' Keeley told him as they fell into step together. She may not be able to experience them fully anymore, but she could definitely recall them. 'The Tube, that rush of warm, slightly sweetened air as the trains rush past... the parks in the springtime, daffodils, ducks... and different cultures.' She breathed, remembering. Crazy weird fruit outside Asian minimarkets and.. the food stalls at Lower Marsh Market. 'It sounds magnifique,' he answered her." (s. 156, A Perfect Paris Christmas). Og så må eg ikkje gløyme bok nummer fem om The Bromance Book Club, nemleg A Very Merry Bromance av Lyssa Kay Adams. Så lun humor og karakterar med både styrker og svakheiter. Kjempekjekt å lese ei ordentleg julebok som ein del av ein favorittbokserie!

Legg igjen ein fin tanke