31. des. 2018

#2018bestnine

Nyttårsaftan er her, i morgon skriv me 2019. Me skal feire kvelden og inngangen til det nye året med fire gode vener her heime hos oss. Gleder meg veldig! Som ei avslutning på 2018, deler eg #2018bestnine, med andre ord dei ni mest likte bileta på Instagram-kontoen min. I fjor var det fleire bokbilete blant topp ni enn i år, men eg har faktisk lese like mykje. Det som blei likt aller mest no i år, var bilete av bokserien om Anne Shirley (aka. Anne of Green Gabels). Ti år som kjærastar, verdas finaste julebok, julefilm med live filmmusikk, nydeleg solnedgang på fjellet, gult og kult ullskjørt, ny hårsveis, ein kjempebra bruktbokbutikk på Canadas vestkyst og kaffi og lesing på kafé. Og alle dei bileta som ikkje visast her, mange av dei frå Canada, bilferie i Noreg, alle bøkene eg har lese, Yorkshire, kvardagsgleder. Vel, vel. Eit godt nytt år ønskjer eg dykk alle saman <3

Legg igjen ein fin tanke