25. des. 2018

Liten haug med julebøker og julekort

Ingen løyndom at eg har lese ein del julebøker no i løpet av desember. En dag i desember skal på ein måte vere den nye Love Actually (sjølv om sistnemnde er film og ikkje bok). Eg er ikkje heilt einig og eg synest boka var forutsigbar, men samstundes var den fin og akkurat det ein ønskjer ei julebok skal vere: søt, litt klisjé og med ein dose julestemning. Las Juleroser 2018 på toget, og det er eit nydeleg julehefte. Eg har også lese andre bøker som ikkje har vore julerelaterte, til dømes How They Met av David Levithan. Mange fine kjærleiksnoveller. Og alltid litt kaffi.


I løpet av månaden, har det dukke opp nokre julekort i postkassa vår. Så innmari koseleg at nokon framleis tar seg tid til å sende ut kort, anten med bilete av seg og familien eller av nissar eller andre typiske julemotiv. Synest sjølv det er koseleg å sende, men forventar ikkje å få noko særskilt tilbake. Men takk til alle som faktisk gjer det, for eg set veldig pris på det; eg heiar på julekort!

Legg igjen ein fin tanke