27. des. 2017

#2017bestnine

Onsdag midt i romjula. Seinvakt på jobb, og etter det tar me flyet opp til Sunnmøre der me skal vere ei snau veke. Juledagane har vore fine utan stress og eg ønskjer berre å titte innom for å seie "hei", og for å dele mine ni mest likte bilete på Instagram. I løpet av året har eg visst delt rundt 420 bilete der eg veit at mange av dei er frå Interrail-turen vår i sommar. Mange bokbilete veit også at eg har delt, og det kan ein tydeleg sjå i kollasjen over; fire av ni bilete er av bøker og bibliotek (og kjærastebilete er visst også noko mange liker). Om ein samanliknar med i fjor, var fjoråret meir variert i den same kollasjen. Kollasjen viser jo berre dei bileta som er mest likt, eg veit at eg i løpet av året også har vist vakre haustfargar, kaffikoppar, gatekunst og ein god del anna. 2017 har vore eit bra år, no skal dei siste dagane utnyttast til det fulle med familiekos og julehygge.

Legg igjen ein fin tanke