25. aug. 2024

Filmmusikkonsert som vekas høgdepunkt




Tittelen på blogginnlegget seier vel det meste: på torsdag var mannen min og eg ein tur i konserthuset for å høyre Stavanger symfoniorkester spele mykje av musikken som Hans Zimmer har komponert til filmar opp gjennom åra. Alt frå Løvenes konge og Driving Miss Daisy til Gladiatoren og Inception. "Chevaliers De Sangreal" frå Da Vinci-koden var det aller flottaste den kvelden. Nokre av dagane på jobb var veldig travle, med skulestart og ein haug med nye bøker som skulle ut på borda og i hyllene, kjente eg var sliten då helga kom. I tillegg slutta lesebrettet mitt å fungere på fredag, ordentleg kjipt! Heldigvis fann eg ein liknande modell i ein butikk i nærleiken, så eg tinga det og henta det i går. Fleire gode bøker, mellom anna ei søt bok, veka sett med mine auge:
 
Helge Torvund har med Jærkshire verkeleg skrive ein flott hyllest til både Yorkshire og Jæren 
heimelaga laurdagspizza og gjensyns med den vittige krimkomedien Clue frå 1985
kaffe latte og røvarromanen Til døden skil oss av Anders Totland
tihi, sjå kor himla søt pusen Soni var då han var liten! 
veit ikkje om eg liker at hausten er på veg, men det lille haustbladet var no eit fint syn
Hans Zimmers musikk frå kjente filmar, kjempeflott å høyre Stavanger symfoniorkester igjen
til filmusikkkonserten: kle meg i ein flott, oransje kjole
ei eng full av lavendel, scones og bøker i den nyaste vloggen til Miranda
sykle heim etter kveldsvakta og stoppe opp for å nyte synet av kveldslyset 
investere i eit nytt lesebrett dagen etter at det gamle tok kvelden 
kjekt å få gode tilbakemeldingar frå kundar, særskilt når dagane er travle
"Top 10 Greatest Musicals of the 2000s" – her er både Wicked og Avenue Q
lese ut En følelse av død, den fjerde boka i krimserien om rettsarkeolog Ruth Galloway
lesestund på kafé 
lukta av heimebakt, nysteikt brød også denne veka
ete middag på Jordbærpikene før torsdagens orkesterkonsert
boksnap med ei god veninne
fargerike blomar i regnet
altså, eg fall pladask for Finding Love at Hedgehog Hollow, den fyrste boka i ein herleg serie

Legg igjen ein fin tanke