23. sep. 2022

Musikaltur til Oslo – for ørtande gong!




Viss eg har klart å telje riktig, er dette den niande musikalen eg har sett på Folketeateret (har sett The Book of Mormon tre gongar, også den i Oslo, men på eit anna teater, så den tel ikkje). Matilda svarte verkeleg til forventingane med knallbra musikk, dyktige skodespelarar – både små og store – og herleg humor. Som vanleg heia eg litt ekstra då musikarane kom på scenen for å ta i mot applaus, eg kjenner jo trommisen :) Ofte pleier me å gå på kveldsforestilling, denne gongen gjekk me på matinéforestillinga og fekk heile kvelden i lag med Langhus-gjengen. Før musikalen byrja, var me ein tur innom Kampen og Tøyen. Haustfargane hadde allereie byrja å poppe fram, og sola skein på ei husrekkje i varme og flotte fargar. Koseleg å plutseleg stikke innom Deichman Tøyen, eit koseleg bydelsbibliotek på Tøyen torg. Diggar stilen og interiøret, eit lite frøbibliotek og sjølv om det ikkje går an å sjå på biletet, fann eg den tredje boka om den magiske bokhandelen der eg er sitert frå IG-kontoen min. Artig å bla og sjå i den på biblioteket. Og så besøkte me Kampen keramikkstudio, heile grunnen til at me var innom området i utgangspunktet. Ikkje den største butikken, men gurimalla, det var mykje fint! Kaffikoppar (me har nok, tihi), skåler, fat og vasar, alt i vakre, fargerike glasurar!

Legg igjen ein fin tanke