27. apr. 2022

Magisk bokhandel, eit ordentleg eventyr







I fjor las eg både bok nummer ein og to i serien om Den magiske bokhandelen. Nærmast slukte dei, så då Harper Collins Norway tok kontakt på Instagram og lurte på om eg ville motta eit leseeksemplar av den tredje boka, svarte eg raskt "ja" (annonse). Og som eg har kost meg med å følgje Tilly og Oskar vidare på nye eventyr – kva er vel betre enn å lese om bøker i bøker, om dine favorittkarakterar, om jakten på myten om Arkivarane og å prøve å forstå bokmagi?! Ei heilt eventyrleg reise med andre ord, eit aldri så lite mysterium, alle bokelskarars draum! Litt stilig i bli sitert bakerst i boka, og illustrasjonane av Paola Escobar er like fine som i dei to fyrste bøkene.

"Dermed lukket han øynene, og en strøm av ren bokmagi begynte å flomme fra hendene hans og inn i treet. I løpet av sekunder kom bokmagien fra hele ham, og fantasien rant rett fra ham inn i bøkene og hjalp til med å sette fri hver eneste bok som var der. De kunne se bokmagien spre seg gjennom hele skogen og biblioteket, og den spraket som elektrisitet gjennom alt sammen. Da lyset spredte seg til alle bøkene, begynte Will å rakne, og til slutt ble han selv forvandlet til ren Fortelling – en konstellasjon av skimrende, strålende fantasi som bruste gjennom hele Kildebiblioteket og spredte virvlende, glitrende magi og den umiskjennelige lukten av grillet marshmallow." (s. 423).

Bokopplevingar av dette slaget ♥︎

Legg igjen ein fin tanke