19. sep. 2022

Landskap som fyk forbi


Flest timar på buss denne gongen då me reiste fram og tilbake Stavanger-Oslo. Billettane til Matilda kjøpte eg i fjor og dimed visste eg ikkje at det akkurat den helga skulle vere banearbeid mellom Kr.sand og Oslo. Men, men, bussen gjekk ganske direkte og det var stille og roleg, så det blei ein veldig fin tur lell. Og sjølv om det berre var nokre timar på toget, knipsa eg nokre bilete med mobilen: det jærske landskapet som fauk forbi, spesielt lys på himmelen og over eit lite berg, side etter side i ei bok med lys frå sola og ein vakker solnedgang. Alle moglege fargar på ein gong då himmelen stod i brann. Tok berre to bilete i går, for timane fauk av garde med ei kjempekjekk bok. Men superkoseleg at Mika følgde oss eit stykke på vegen då me gjekk til Vevelstad stasjon i går :) Og det blir ikkje betre med kaffi, ein scones og bok då me etter fleire timar på buss var komme oss vel om bord i toget. På toget til Oslo skal eg innrømme at det var nokon som skravla innmari høgt og det var vanskeleg å finne roa. Heldigvis var det ikkje slik i går, og det gjekk an å senke skuldrene. Eg slappa av der eg sat med kaffien og boka, i mi eiga lille verd medan toget suste av garde.

Legg igjen ein fin tanke