31. mai 2020

Pinsehelg i all si prakt

Trass ein kjip dag midt i veka, har dei andre dagane vore bra med godt vêr og ei ordentleg langhelg. Me har feira fem år som ektepar, innimellom har eg ledd og hatt det ganske artig på jobb i lag med kjekke kollegaer, i går gjekk han fine og eg ein herleg tur i nabokommunen og eg har fått lese i fleire timar i løpet av helga. Eg skal med andre ord ikkje klage. Og sidan det er andre pinsedag i morgon, har eg endå ein dag der eg kan slappe av med ei bok i fanget. Eg tenkjer eg gjer det enkel i dag med å ikkje skrive noko særskilt meir her, men heller la sundagslista tale for veka mi, den siste i mai:

✦ køyre ut til middag Kronen Gaard for å feire bryllaupsdagen vår
C. B. Strike, serien basert på Robert Galbraiths krimbøker (aka J. K. Rowling)
✦ sola på den blå himmelen då eg sykla til jobb
✦ sjå eit rådyr som sprang over ei lita mark
✦ ta ein titt på denne IG-kontoen der Alicia held på å lage eit Mummihus i miniatyr
✦ boka Den norske kaffesjela, herleg bok der ein får vite alt om norske kaffitradisjonar
✦ få beskjed om at me skal tilbake til svømmehallen igjen denne veka som kjem
✦ sykle til byen igjen, har ikkje sykla den vegen på over ein månad
✦ Mariells ærlege tekst om det å drive ein mindre bedrift
✦ illustrasjonane til Jess er så lune og fine (sjekk også ut den kulaste puta)
✦ vakre blomar frå mamma og pappa
✦ iskake og heimelaga latte etter å ha vore ute og gått tur i fjellet
✦ Olivia Colman som les eit nytt kapittel frå den fryste HP-boka
✦ Martin Sheen i Grace and Frankie, diggar rolla hans, til dømes i episode åtte i sesong seks
✦ treffe på ei veninne i sentrum, heilt uventa og veldig koseleg
✦ sitje ute på balkongen med ei god bok i fanget etter jobb
✦ Hauser og Petrit Çeku med "Concierto de Aranjuez"
✦ ungdomsboka The Perks of Being a Wallflower
✦ gå laurdagstur opp til Dalevatnet og ein lengre veg på vei ned i det fantastiske vårvêret
✦ fem minutts lesepause i sola medan eg venta på å bli henta etter enda grasklippejobb
✦ tilbakeblikk på Coco i lag med søskena sine, dei er så søte alle saman
✦ solstrålar gjennom eit tre
✦ bade ute i Dalevatnet

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

Kjempefin liste, som alltid ;)

Silje sa...

Store smil når eg les kommentarane dine :D Takk, fine deg!

Legg igjen ein fin tanke