20. nov. 2019

A bookworm's belongings 📖📚

Denne illustrasjonen er berre så meg, tihi! Lånekort, bokmerke i mange variantar, alle dei fine minna, ein favorittkopp... vel, det er akkurat slik det er når ein er over gjennomsnittet glad i å lese. I alla fall for min del ;) Hugsar ikkje kor eg såg illustrasjonen fyrste gong, men den er laga av Oh Jess Marie. Ho har også fleire andre illustrasjonar som er kjempefine, og inne på Society6 kan ein tinge heim dei forskjellige motiva på alt frå puter til T-skjorter, klistremerke og plakatar og ganske mykje anna. Sjølv har eg mangla ei ekstra pute i senga til dei kveldane me tar med oss kvar vår bok for å lese ei lita stund, med andre ord ei lesepute. Valet var difor enkelt då eg såg motivet og fann ut at eg kunne få det på ei pute. Foreløpig har den fått plass i sofaen, for eg synest puta er så fin at den må liggje framme slik at den blir sett. Eigentleg har me akkurat passe med puter i sofaen, og eg treng framleis ei lesepute, men for no får den liggje her. Til beundring og glede.

Legg igjen ein fin tanke