30. mai 2020

På denne dagen...for fem år sidan ♥︎

Me vinn kanskje ikkje prisen for "mest fotogene par" (det andre biletet), men kva gjer vel det?! Ingenting! Du får meg til å le kvar dag, du får meg ned på jorda når tankane går i spinn. I lag med deg kjenner eg meg heil, kjenner meg elska. Og som Trygve Skaug skriv i diktsamlinga Ikke slipp

Som poet 
burde jeg sikkert ty til
en metafor nå
men okei drit i det
jeg elsker deg

Enkelt og greitt, det er akkurat slik det er. Gratulerer med trebryllaup, finaste deg. Eg elskar deg ♥︎

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

Fine dere ♥ Gratulerer så masse med 5-års bryllupsdag. Blir helt varm i hjertet av både bildene og ordene dine Silje ;)

Silje sa...

Finaste deg, tusen takk ♥ Dine ord varmar også, berre så du veit det ;) Håper du har hatt ei god pinsehelg! ♥

Legg igjen ein fin tanke