30. mars 2020

Heimestrikka bruktkjøp

Resten av veka er det meldt regn jamt og trutt, men om ikkje anna starta den med knallsol. Etter jobben i dag var det difor rett heim, bittelitt mat og på med turklede. Så sjølv om hovudet kanskje ikkje er heilt med oppi denne rare kvardagen, kjenner eg likevel kor godt ein slik tur gjer. Knipsa eit par bilete, men dei får komme noko seinare, eg ønskjer nemleg å skrive eit bittelite innlegg om den strikka genseren eg kjøpte pent brukt av Kristin. Genseren er strikka med to garntypar, Pickles Merino Tweed – det same garnet eg strikkar med – og Silk mohair. Mønsteret er Ingen Dikkedarer-genser, og fargen er blåleg med eit hint av grøn, rett og slett nydeleg! Eg har så klart prøvd den på, og den er kjempegod og varm, perfekt til kalde dagar. Den blir nesten for varm no i slutten av mars, så eit bilete der eg har den på må nok vente litt ;) Veldig kjekt å kjøpe eit heimestrikka bruktplagg!

Legg igjen ein fin tanke