23. mars 2020

Skrin fullt av fargar

Her om dagen tok eg fram hobbysakene mine, for eg tenkte eg skulle rydde litt gjennom det som ligg i den eska. For mange, mange år sidan, kjøpte eg eit sett med vassfargeblyantar. Men sjølv om eg elskar desse fargane og akvarellmåling generelt, kom eg aldri i gong. I eska har eg både blyantar, akvarellpapir og penslar, og plutseleg fann eg ut at no har eg tid, kanskje eg skal prøve meg litt på å bruke desse blyantane?! Så mange vakre fargar, og eg prøvde meg litt fram med forskjellige motiv.


Inne på Pinterest kan ein finne mykje inspirasjon til alt frå matoppskrifter til interiøridéar, og så klart også vassfargeteknikkar og forslag til forskjellige motiv. Trea ved eit vatn såg eg fyrst på nettopp Pinterest, og det er dette biletet eg har henta inspirasjonen frå. Så gøy å berre sitje for meg sjølv og teste ut kor hardt ein skal teikne, kor mykje vatn ein skal bruke på penselen, kva fargar eg skal bruke. Vidare fann eg også eit par videoar på Youtube, blant anna korleis ein kan teikne eit større tre med skugge og det heile (lilla fargar i mitt døme). Kom også over denne Youtubekanalen, og dei fire siste motiva har eg alle teikna etter å ha følgt desse innføringssvideoane. Diggar den kanalen: videoane er enkle å følgje, fargebruken er magisk og motiva enkle, men likevel fine. Uansett om eg kjem til å teikne meir eller ei, denne aktiviteten var terapi og ro for sjela.

Legg igjen ein fin tanke