22. mars 2020

Lesetid, tenkjetid og turtid

Stakk ein liten tur innom jobben i går og i dag, elles har eg heldt meg heime denne veka. Ein kollega har vore sjuk, og me har dimed tatt alle forholdsreglar. Veka har difor blitt annleis enn det eg såg føre meg førre sundag. Men vêret har vore superfint, og solskin hjelper alltid litt på humøret. Fått gått eit par turar ute og det har klarna tankane. Alltid like godt å kjenne sola varme i andletet, vårvinden i håret. Mykje tid til lesing, eg har sett The Great British Bake Off og eit par episodar av andre kjekke seriar, strikka littegrann vidare og testa ut akvarellblyantar. Eller vassfargeblyantar ein vil. Eg skulle berre rydde i hobbyeska mi, og plutseleg tenkte eg at eg eigentleg aldri har testa dei ut ordentleg. Så gøy å berre sitje der, leike med forskjellige fargekombinasjonar og motiv. Så avslappande! Korleis har de hatt det i løpet av denne merksnodige veka? Eg håper de alle har det så bra som ein kan ha det. Sjølv blir det jobb igjen i morgon for min del, under er sundagslista:

✦ tøff lesing og eit vakkert språk: På jorda er vi tidvis vakre av Ocean Vuong
✦ filmen The Color Purple med blant anna Whoopi Goldberg
✦ Synne sitt blogginnlegg om sjølvbilete og dumme kommentarar, rørte meg veldig, les det no
✦ grøn, gammal og fin dør inn til Vålandstårnet
✦ sjå den nyaste sesongen av The Crown i lag med mannen min
✦ "Top 10 Best Outlander Moments" – fordi den serien er veldig bra
✦ ny barnebok om Anne-Cath. Vestly med flotte illustrasjonar
✦ no har dei alle fått ein ny heim, men dei seks dachshundkvalpane er berre så herlege
✦ og her er ein liten videosnutt av den aller, aller minste av dei – eit ordentleg sjarmtroll
✦ alltid stas at forfattarar av ei bok eg deler på Instagram set pris på det og deler vidare
✦ nydeleg versjon av "The Skye Boat Song"
✦ vassfargeblyantar er ei kul greie
✦ å snakke og spele eit instrument samstundes, i same tempo, eg må le av TwoSetViolin
✦ stilige maskemarkørar
✦ Linda Eides lille balkongkonsert, akkurat det me treng i denne tida
✦ starte kvar dag med god frukost og sidan meir kaffi og ei god bok i fanget
✦ førehandstinge vårmagasinet som Mariell er i gong med
✦ le og bli rørt av Kompani Lauritzen
✦ søt og rar liten krabat frå regnskogen
✦ høyre på livekonsertar over nettet: Inge Bremnes, Kjell Inge Torgersen og Ingrid Bjørnov
✦ vanskeleg å fange på kameraet, men lyset i skogen då me var ute og gjekk på onsdag var fiiint

Legg igjen ein fin tanke